Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Mycket skola.

Av Lisa - 2015-10-06 16:04

Har just ägnat en hel timme åt Viggo å hans läxläsning.
Han är fantastiskt duktig måste jag säga, när prestationsångesten väl släpper. <3
(Kan alla andra läsa..?!)

Å så har jag försökt mej på det här:

Ser väl hyfsat ut efter andra försöket. :P
Skolan ja.
Det är mycket.
Å jag oroas.
Å gör allt för att min stora son ska förstå hur roligt det är att lära sej allt det där nya.
Å framför allt få honom att inse att syftet med skolan är att man ska lära sej.
Inte att kunna allt redan innan även fast jag förstår hans känslor där mer än väl.


Nu ska jag fixa en ugnspannkaka å steka vanligt hederligt fläsk till. ;)
Det är en av de få rätter som hela familjen uppskattar här.

Hoppas ni mår bra.
Hej på en stund! ;)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards