Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Det var den måndagen det.

Av Lisa - 2016-01-04 16:29

Hemma igen efter en anigens långsam arbetsdag.
Vi var bara två där i dag å tiden gick väl sakta ett tag.
Det mest dramatiska som hänt är att jag tappade min nyckel i toastolen. ;P


Hemma blir det knappast mycket mer action.

Vi ska äta lite räkmackor å så ska jag till gymmet å springa lite tänkte jag! ;)

Så får jag väl försöka starta upp min dator, forska vidare om matkassarna(vill fortfarande vet era favoriter?!) å kolla igenom netflix på jakt efter ny(eller gammal) verklighetsflykt! ;)

Vad händer hos er i dag? ;P

 
 
Ingen bild

Ella

4 januari 2016 19:50

Tycker att matkassen från familyfood är bra :)

Lisa

4 januari 2016 21:19

Dom levererar tyvärr inte hit. :(

 
Ingen bild

Tilla

4 januari 2016 20:29

Härligt! Här ligger jag i soffan o kollar glee o beställer nytt protein😊

Lisa

4 januari 2016 21:19

Låter inte så dumt det heller! :)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards