Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Gomorron fredag! :)

Av Lisa - 2016-02-05 07:45

I dag anser jag mej vara fullt återställd.
Kunde inte somna i går å vaknade tidig i dag, bara det måste ju va tecken på att jag vilat klart? ;)

Det första jag gjorde denna morron(förutom att koka mitt kaffe å starta om modemet. :P) var att dra plasten av ett helt nytt block! ;)
Ett block som ska bli min bloggbok.
Det mesta av tiden verkar det kanske som jag mest knåpar i hop random inlägg allt eftersom, å det gör jag absolut. Också.
Men att driva en blogg framåt det kräver sitt engagemang, å den del inlägg behöver planeras å läggas extra krut på å då är ett block för alla idéer å utkast en bra väg å gå tycker jag. :)
Ni är många nu.
Å det känns bara fair mot er om jag försöker utvecklas framåt allt eftersom. :)

Jag har planer för den här dagen.
Lite för många antagligen.
(Städa, göra mysig, blogga en massa å så en miljon andra grejer.)
Sömnlöshet kan göra det med mej, speeda på å vilja så mycket.
Två saker har dock prio.
För det första måste jag gå ut. Om så bara ett varv runt huset.
Å för det andra måste jag träna.
Inget max-pass, långt i från, men min kropp skriker efter det! ;)


Leo är paniksugen på pannkakor å leker redan med lego här så han är väl sej själv i det stora hela. Medan Viggo, som alltid efter magsjuka, är ytterst sparsam med ätandet än.

Nu ska jag ta en kopp kaffe till, fixa lite frukost å sen spela ett par banor mario innan jag drar i gång projekten här! ;)

Ha en underbar fredag. Så hörs vi snart igen! ;)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards