Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Inför våren. :)

Av Lisa - 2016-03-12 09:22


Jag ser så fram emot min första hela säsong med mitt lilla växthus.

(letar än efter den perfekta hyllan..) 

 

 

Jag älskar att odla å hade väl egentligen satt allt, men jag får begränsa mej till örter av olika slag i krukor å sallad å rädisor i min drivbänk.

 

 

I växthuset hoppas jag kunna driva upp mitt livs första gurkor(egenodlad gurka! Finns inget godare!) å så ska tomater å chilis få växa sej stora där inne i värmen. :D

 

 

 

Köpte ju en clemetin också förra året som har övervintrat i pannrummet.
 :)

 

Hade gärna haft några fler mini-citrusar sen framåt sommaren, men det beror ju på vad man får plats med också. :D

 

Jo, det finns många planer som ni hör. Får se hur mycket som hinns med eller prioriteras. :)

Jag älskar min trädgård å mitt växthus i vilket fall.

Å det faktum att det börjar bli vår! :)

 

Finns det fler odlingsnördar där ute?

Vad planterar ni?

 

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards