Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Förvaringstips?

Av Lisa - 2016-03-23 09:45

Leos rum hörni.

Kaosernas kaos.
Dåligt med yta å hur mycket vi än ordnar å fixar får jag inte det rummet mysigt...

Han har tre kategorier av leksaker.
Lego(som står på två små bord/ligger i plastkorgar från Jysk) playmo(som rymms i förvaringssystemet i hörnan å i en stor plastback med hjul) å så dinosaurier i mängder.

Till de sistnämnda köpte jag en sån här tvättkorg(från hm) i hopp om att den skulle rymma hela kolonin.

Det gjorde den tyvärr inte.
Långt i från.

Så.
Han har ju fått en loftsäng så golvytan har utökats, men hemtrevligt, nä det är det sannerligen inte, så nu vädjar jag till er där ute. :)

Hur hade ni inrett, förvarat å tänkt med ett sånt här litet rum?

 
 
Ingen bild

simone

23 mars 2016 13:35

Sök på Google.brukar komma upp massa då så kanske du får lite idéer.så gjorde jag med barnens rum

Lisa

23 mars 2016 17:37

Tack för tipset.
Jag börjar med att se över vad han verkligen använder.. :)

 
Ingen bild

simone

23 mars 2016 18:09

Skulle jag med behöva.mina delar ju rum så lite klurigt

Lisa

23 mars 2016 18:20

Ja, det blir ju lite svårare kan jag tänka. :)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards