Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Så hur gick det då?

Av Lisa - 2016-03-23 19:45

Jodå.
Hur gick det med ångesten?

Jag använde den till att ge mej i kast med Leos rum(det kan nog bli bra!) å dominoeffekten som följde! :)

Vi skolkade från allt vad träning heter å hämtade middag.

När jag plockat färdigt vad jag orkade i dag tog jag mej en dusch å la en ansiktsmask! :)

(Testar lite nya MK-grejer, masken bland annat. :P)
Å nu känner jag mej bättre.
:D

Det är iskalla fakta att det är så här jag måste gå till väga när ångesten tågar in.
Pausa, ta ett steg tillbaka, skingra tankarna med ett "ensam-projekt" å inte tvinga mej till något utanför hemmet när jag inte vill..
(om livet nu tillåter vill säga. i dag var inte Viggo träningssugen heller)

Nu blir det soffhäng för resten av dagen å sen nya tag i morron! :)

Kram å gonatt! :)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards