Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Gomorron söndag! :)

Av Lisa - 2016-03-27 08:15

Om jag älskar min nya klänning?

Eh. Absolut.
Finaste jag köpt på evigheter!
(www.meandi.se)

Vi hade en underbar påskafton förståss.
Med äggletning, sangria-premiär(vem orkar vänta till Valborg!?), en massa skratt å underbar mat! :)

Å som synes den de underbara fläderlikören jag har tjatat om! :)

Jag har en massa bilder på kameran, men dom får ni vänta på tills i morron, för vet ni?

I dag har jag inte tid.
Vi ska packa väskorna fulla med fiskegrejer å varma kläder å köra till stugan å öppna upp inför säsongen!!! :)


Whihii! :)
Ett dygn i mjukisbyxor, Gluhwine å total avkoppling! ;)

Ska bli så skönt! :)

Nu ska vi ordna med frukost å packning.

Vi hörs senare! :)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards