Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Lite så.

Av Lisa - 2016-03-30 20:30

Alltså.
Jag vet inte hur jag tänkte när jag sa ja till att testa fler MK-grejer.
Borde ju ha förstått att det skulle resultera i en massa ha-begär.
(Primer! Bästa!)

Denna.
Stort gilla å vill ha! :)

Jahapp.
Vad gör jag mer denna onsdag än å funderar över livsviktiga beslut..?
(Å kanske till å med fattat dem? Tusen tack för all pepp!)

Jo.
Jag har krigat mej igenom ett sprint-pass.
(med mer ork än jag nånsin känt..!
;))
Letat igenom Netflix efter en ny serie.
(gärna utan CIA å FiB som omväxling..?).

Och tagit impuls-komp å på så vis skaffat mej en påsklovsdag med barnen! :)


Resterande kväll är vigd åt lugn.
Kan va på sin plats kanske? :)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards