Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Gomorron tisdag. :)

Av Lisa - 2016-04-05 07:29

Så gott som varenda lökväxt vi haft inomhus är nerpetad i trädgården.
Himla mysigt när det börjar poppa upp minipåskliljor å hyacinter lite här å var! :)

Kunde inte somna i går.
Som befarat, jag har ju lite svårt att inte stressa upp mej över fulltecknade veckor å just denna är det något extra varje dag.
Lägg där till en uppsjö av orosmoment så förstår ni kanske lite av min känslokaos.

Så i dag går jag all in på avbockning av sånt jag själv kan genomföra å hoppas det gör att jag kan undvika insomnia fler kvällar.


Å i eftermiddag ska Martin hämta en kul "grej" å barnen ska leka med polare! :)

Ha en bra dag. Så hörs vi! :)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards