Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Halloj! :)

Av Lisa - 2016-02-08 16:13

Inget förberett inlägg eller lunchblogg.
Å inte ett ljud om min telefon än...?

Vad sociala medier anbehagar är det faktiskt ganska trivsamt med telefon-detox
men bloggen å mina övriga älskade appar börjar jag snart lipa efter...



Här ser ni hur det kan gå när man ska köpa mjölk å är hungrig...

Vad hände där?
Två kassar liksom..?
;)

Till mitt försvar måste jag säga att mm nyårslöfte faktiskt funkar ypperligt hittills.
Vårt matkonto håller sej inom rimliga gränser å vi tar tillvara på vad som finns i kylen! ;)
*klapp på axeln på den*

Just i dag blir gourmet-middagen kok-korv för de som gillar det(snacka om snabblagat. :P) å stekt potatis med stekt ägg till de som önskar det! ;)

Faktum är det det börjar bli klart här, så vi hörs lite senare i stället! ;)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards