Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

En onsdag igen.

Av Lisa - 2016-03-02 21:10

Hörde jag spinning-tabata..?

Om jag dog lite?
Kan jag påstå ja.
Vidrigt.
Men samtidigt så bra! :D

På hemvägen stannade vi till på Ica.

Har bestämt mej för å skärpa till mej med maten framöver.
Jag vill inte veta hur mycket jag gått upp det senaste året å jag vill tillbaka till trivseln igen.
Inget hysteriskt dietande.
Men mindre kolhydrater(det är vad som funkar för mej!) till vardags! :)


I kväll är det tydligen fotboll på tv:n men vi hann se mästerkocken innan dess. ;)

Jag ska skriva ner ett recept åt er att läsa i morron, sen blir det något avsnitt av The fosters innan det är dags å sova! :)

Kram å gonatt på er! :)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards