Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Gomorron tisdag! :)

Av Lisa - 2016-03-15 07:21

Här provar jag värdinnegåvan från Me&i.
:)

Himla fin å skön tröja.
Men på jobbet får det bli något äldre! :P

Steg upp lite tidigare i dag.
Vaknade av Martins klocka å hade lite extra jag ville hinna. ;)
När jag inte har provat kläder har jag nämligen förberett middagen.

Japp.
Grytan är framme igen. :)
Fylld med kyckling till toppen som synes.
Både hela å ett gäng vingar!
Förhoppningsvis går inte allt åt i dag, utan det blir lite tills i morron också! :)


Viggo klär också i ny tröja i dag.
Från me&i den med! :)
Å legot.
Mindcraft å så viktigt! :)


Tisdagen innebär som vanligt jobb å sen ska Viggos kompis följa med hem.
Å jag ska träna förståss. :)

Nu ska jag packa i hop. Har ett möte i stan såhär på morronen så vi behöver komma i väg lite tidigare. :)

Ha en bra dag. Å kollar ni inom under dagen kommer det både recept å annat! :)

Kram å hej på er! :)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards